Saturday 14 November 2015

PADAN MUKA!! Ini Respon BERANI MATI Adira Buat Nabil Lepas Hina Pakaiannya Dalam Gegar Vaganza

Tak Habis-habis Nabil dengan mulut longkang yang asyik menghina orang. Dia ingatkan ADIRA yang lembut ni boleh duduk diam. NAH. Amek kau NABIL. Lepas ni Tolong la Nabil . Jaga Hati dan Perasaan Orang lain
Penyanyi Adira menjelaskan beliau tidak tersinggung dengan jenaka pengacara program Gegar Vaganza musim kedua, Nabil Ahmad membuat lawak dengan pakaian yang digayakannya ketika hadir sebagai penyanyi jemputan Ahad lalu.

Adira atau nama sebenarnya Siti Adira Suhaimi menganggap lawak Nabil yang mempersenda busana yang dipakai kelihatan seperti jubah konvokesyen sekadar bahan jenaka bagi memeriahkan lagi program itu.

"Bagi saya, biasalah usik mengusik bagi memeriahkan lagi suasana. Saya maklum dengan tugas Nabil selaku pengacara dan beliau juga dikenali sebagai pelawak popular.

"Saya tidak terasa hati kerana sememangnya saya menyukai baju yang digayakan pada malam itu. Setiap individu mempunyai cita rasa dan pendapat tersendiri.

"Namun dalam masa sama, saya juga ingin menjaga sensitiviti pereka fesyen yang membuat baju itu. Secara peribadi, saya tidak tersinggung atau terasa hati," katanya.

0 comments:

Post a Comment